lördag 16 april 2011

ÄLSKADE igår

35! Fyllde jag, eller egentligen på tisdag. Så det var en kombifest: inflytt och fölsis.

Fina Malena.

Och fina Lisa.

Och världens finaste kille.

Och underbara Sara som inte stannade så länge för natten innan hade hon firat sitt GULDÄGG! Grattis gullis. Och till Silverägget så klart också.

Det blev stojjigt rätt fort.

Lite köksgos. Marcus och Malena fyller också 35 i år.

Agnes och Axel - Agnes ska föda den kommande veckan. IIIIIIH.

Det här är Wille. Han är rolig.

Det här är Pelle. Han är blek.

Nämen! En Sala-person! Hej Jonas!

Rebecka, kanske världens mest härliga person.

Så här såg det ut utifrån. Himla mys.

Wayne är det här. Han pratar svenska, Carro.

BIG SMILE-PARISA. Så himla crushing.

Maggan, adore you.

Det minglades, pratades, gullades.

Så vansinnigt lyckad kväll (om jag får säga det själv).

Pizzan gjorde succé.

Mmmm, mums mums.

Hej Kristin!

Hej Oisin!

Hej Hanna! Du är min favoritradioröst! Du och Kaj Kindwall.

LOLLO. <3

*stämningsbild*

Hej Martin!

Hej Marcus! Märker ni hur min fantasi liksom trytit? Trytit. Trutit. Hmm.

Jonas gillar jag himla mycket.

Margret, här har du ÖGON SOM BRUNNAR. Jag har inga alls.

I köket fick man röka. Inomhus! kändes nästan olagligt!

Vackra Polly.

Här berättar någon nånting superintressant, tror jag.

Prati prati.

Fina Liiiiiisa. Jag vill också ha lugg. Precis en sån som Lisa. Går ej tyvärr.

SEBBI SUAREZ <3

Hej Anna!

Här var det livat!

Martin och Lisa (nr 3 på festen) är så himla gulligt kära.

Den sk "SVT-hörnan".

Sen klädde vi på oss och drog ut på stan. Hej hej!

3 kommentarer:

A sa...

äh men fyfan, när man läsersånna här inlägg så vill man bara kasta sig rätt in en maskin och bli några år äldre, så att man kan hänga med dig och dina peeps! orka vara 19 när man kan va 35 liksom.

. sa...

Du = görsnygg.
ALLA din vänner = görsnygga.
How do you do it?

Anonym sa...

Du asfånig, alla dina vänner mediabroilers som aldrig aldrig skulle släppa in någon som jobbar på säg dagis i er lilla klubb. Alf Jonas Johansson heter jag by the way. Finns på fejjan bor i sthlm och atar anonyma haters.