söndag 24 april 2011

I'm an outlaw, quick on the draw

I går kom Pelle, Pauline, Freja och Ante hem till mej och Hanna. På dagen hade jag och avkomman pyst runt på Söder med min mamma som var här för att fira att jag fyllt år. Det gjordes med snutkaffe i Björns trädgård. Sen åkte hon hem. Allafall. Vi skulle spela spel, det gör jag så himla sällan men efter igår kväll så kommer det bli ändring. Fan vad roligt det var! Vi spelade ett frågesportspel som hette Cube (?), Orangino och det roligaste av allt: Alias. Har träningsvärk i magen i dag av alla skrattanfall. Kommer ni ihåg när man var yngre, när man skrattade så man nästan gjorde i brallan? När det bara bubblade ur en, skrattet alltså, och man kunde för sitt liv inte sluta, ansiktet förvrids och man har ingen koll på anletsdragen, tårarna sprutar. Så skrattar jag så sällan nu. Men igår fanns det ingen hejd! Jag saknar igår! Pauline var kvällens stjärna. Pauline. Jag är TOKIG i dej. Dör av älsk när jag kollar de här bilderna.










2 kommentarer:

Anna Thunman Sköld sa...

Åh, älskar Alias. ibland är det mkt tragiskt att bo längst bort i landet utan att umgås med några andra. Jag vill också spela Alias. Med typ Mats i par med mig. Vi skulle fatta varandra sjukt bra. Nästan bättre än min man och jag. Ironiskt nog.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Hem ljuva häng!