fredag 22 april 2011

Jag: en lyllig person

För precis en vecka sedan hade jag en stor födelsedags- och inflyttningsfest. Den blev precis så varm och mysig och minglig som jag hade tänkt mej att den skulle bli. I villervallan så glömdes liksom presenterna bort, för så klart hade mina gulliga vänner med sej sådana fast jag på ricko bett dem att INTE ta med sej. *tycker det är pinigt* Alla fall, dagen efter slog det mej att jag fått så himla fina grejer!

Det här är från min kille. En alldeles underbar present.

Fick tjusig blomma - tycker de här är så oerhört vackra, ser ut som aliens.

Och mängder av tulpaner!

Och godis!

Och den här fantastiska boken som jag tänkt köpa själv men bara inte kommit mej för.

My so-called life!

En nördig pop-bok med ett skitroligt skämt på framsidan!

Och en vansinnigt obehaglig påskhare i silikon. En kakform alltså. Superstor.




Och så fick jag ett överflöd av champagne! Säkert tio flaskor, men sju av dem bjöd jag bort under kvällens gång. Tre står kvar och ståtar i mitt kylskåp. Och så fick jag ett jättefint armband med mitt barns namn på. Och mängder av margarita mixades i mitt kök, utan att jag behövt köpa nånting eller lyfta ett finger. Och ett presentkort på Råkultur! Jag som längtat efter att äta där! Ååh. Vill fylla snart igen. 362 dar kvar ba. Går fort.

3 kommentarer:

Cissi sa...

My so called life, faan vad avis jag blir!

Anonym sa...

Vad fick du av killen? En resa? Nyfiiiiken

Popmorsan sa...

Japp, vi ska ut på biltur!