måndag 25 april 2011

Dag 13 – en låt som är guilty pleasure

Det är ju lite svårt att ha guilty pleasures när man ständigt koketterar kring hur man lyssnar på exakt allt, inget är fult. Fast om man tänker efter så bottnar ju även det i nån sorts kreddtänk, eller hur man ska säga. Nog för att jag gillar radiohits och sjukt kommersiella artister, men även bland dessa är ju vissa mer okej än andra. Jag är ju tokig i t ex Pink, men jag skulle inte spela det ute exempelvis. Och inte den här, fast jag tycker den är ashärlig! Så här kommer en guilty pleasure. Haha, dör lite nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du byta bloggställe...?

Popmorsan sa...

Mmm, jag tror det. Lite oklart, men jag tror det. Månadsskiftet.

Linnéa sa...

Vilken låt valde du? Blir nyfiken, för det står bara the video requested is no longer available.
Ha det gott!

Popmorsan sa...

BAHA MEN! Who let the dogs out!

Linnéa sa...

Tack :)