lördag 23 april 2011

En av oss har superkul

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vilken härlig bild. ljuset!

Popmorsan sa...

Visst är det! Klockan är över sju på kvällen och solen var helt röd och varm. Superfint!

Anonym sa...

Fin bild!

Läser din blogg då och då. Tycker om den för den är skön på nått sätt.
jag har själv två barn... och har flyttat från en liten stad ... till en större stad (inte jätte stor men det finns röljus :))
Jag kan grubbla ihjäl mig.... kanske man borde bo i lilla staden när man har barn.... hus... ja du vet..hela grejen som verkar komma när man får barn... Vi förskte faktiskt att ha hus... men vi renoverade så vi blev galna :) Vi trivs underbart i stan och lägenhet... men hela tiden grubblar jag över om att köpa hus... bara för att jag har barn :( GALET!! Men när jag går in på din blogg blir jag varm och lugn. :) Det är en sån värma...bara massa mys... Hanna får träffa många människor och ni umgås!!

Hajjar du?? :)

/Stina

Popmorsan sa...

haha ja jag hajjar, och tack! klart man tänker så. att man "borde", för "barnas skull". men det är ju också så att ungar är glada om föräldrarna är glada och trygga och har tid för dem, och det kan/är jag i stan!