fredag 1 april 2011

Poppin' bottles in da club

I kväll (umm, i natt) ska jag spela på Gubbrummet/Spy bar. Eftersom jag brände så mycket skivor för nån vecka sen så behöver jag inte förbereda ett smack. Förutom kläder då så klart. Så nu har jag testat ungefär tio plagg och kommit fram till detta: ORKA. Högklackat och lylligt smink kommer lysa med sin frånvaro. Here comes tisha, jeans och Stan Lee. Åh, mys på mej i kväll. PS. Kommer bli odrägligt full, det blir jag alltid när jag inte har höga klackar. *släpper loss då*

Kom vetja! När Riche- och Kåkenruschen kommer vid två är det kört om man inte är stammis, men innan är det typ TOMT.

Just det, älskar Eurythmics så himla mycket i dag!

2 kommentarer:

malin sa...

åh, ibland vill jag så gärna bo i Stockholm. Kom till Göteborg och spela ibland vettja!

Popmorsan sa...

Haha ja. Det vore nåt det.