fredag 28 september 2007

ahmen ursäkta att jag existerar

jag och rebecka försökte oss på en fika idag med tillhörande shopping. vi fick vår beskärda del av skit. på svart kaffe hatade de oss och vi fick två sura yttringar av personalen för att våra vagnar stod fel, observera, den andra sura yttringen efter att vi faktiskt flyttat oss en gång. hej och välkommen liksom. sen så var vi på hm:s barnavdelning, där var våra barnvagnar ivägen för branddörren. hallå. det var på barnavdelningen! det är väl inte vårt fel att de lagt en branddörr precis vid barnjackorna? jävla sätt är vad det är. på weekday däremot, där är det andra bullar. där gullar personalen med ungen. älskar weekday.

5 kommentarer:

Anonym sa...

roligt att du väljer att tro på teorin att barnavdelningen kom före branddörren.

Ulrika sa...

Sist jag var på Svart Kaffe satt det en lapp på dörren om att man bara får ha en barnvagn i taget därinne. Kanske är den borta nu när de byggt ut? Annars kan ju lappen och de sura minerna ha en koppling...

Anonym sa...

jag har också fått sura miner i samband med barnvagnsfika på svart kaffe, trots försök att vara smidig och fråga snällt om olika lösningar... trist när man sett sig som stammis och tappar lusten att komma tillbaka.

Martin Kumlin sa...

Ahhh bara minnen kvar av alla sura barnvagsincidenter, så skönt nu när barnen går själva ;-)

MANNY-KEN sa...

Oh no... Jag vet vad jag har att vänta alltså... 6 weeks to go...