tisdag 4 september 2007

upp till kamp


sverrirs "upp till kamp" drog ju igång igår. jag och min kille hade äran att se hela rasket på filmhuset härom veckan och jag hann bara se de första nittio minuterna, men aj vad jag gillade det! jag gick därifrån och var alldeles lycklig över att jag känner någon så attans duktig som sverrir. tyckte sexscenen var asjobbig dock. axelgömde mej hos min kille. det var en sådan där tyst sexscen, där de enda ljuden är fraset av sängkläder, en och annan liten suck och slafs av läppar. mental note: att se kompisar knulla är ingen hit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haaaah, det var precis vad jag kände! hela resten av tiden var han tommy, men just då blev det sverrir som låg där och fumlade på nåt sätt - skitkonstigt!

B sa...

fler borde heta sverrir. eller sturla eller sindri eller svala eller salka eller nåt.

Anonym sa...

Jag har aldrig sett Sverrir ens på avstånd och hade följaktligen inga problem med vare sig suck eller slafs.
Hela serien är f ö fantastiskt fin, han den där Micke Marsipan måste vara en av de största svenska regibegåvningarna ever. Älskar hans sätt att våga sig på långa pauser, att inte ha det där jämna tempot i berättelsen som de flesta andra satsar på. Hälsa Sverrir att han är verkligen asbra som Tommy.

Anonym sa...

Mm...första avsnittet verkade riktigt lovande!! Din polare va helt grym, och jävligt het. Tack o hej