lördag 8 september 2007

the ho in horrible


jag var hemma i sala och så sa min syrra att hon tyckte den här "big girls don't cry" med fergie, som gick på mtv just då, är bra. jag hmmade lite. sen sa hon att hon tycker hon är snygg. så jag glodde på videon. jag tycker hon är lite äcklig. men hon ÄR ju snygg, vacker mun, o-opererad näsa och kåta ögon och allt det där. men hon stör mej så mycket, allt det vackra försvinner under allt kladd och putande läppar. sen gick min syrra och så kom gwen stefani in i rutan. hon är ju exakt lika utstuderad och lika målad, ändå tycker jag inte att hon är obehaglig. är det för att jag gillar hennes musik mer? men fergie börjar ju låta exakt som henne nu. är det för att fergie är mer latina? det är väl gwen också under blonderingen. är det för att gwen har man och barn och inte är slampig på samma sätt? fergie har också snubbe och jag är väl inte så jävla dum att jag tror att bilden av henne är den privata? äsch. jag vet inte. båda har en förmåga att klä sej för jävligt allafall. men gwen - fergie, 1 - 0.

12 kommentarer:

Anonym sa...

fergie är f.d porrstjärna, det lyser igenom? gwen är aningen mer "classy" iaf.

Anonym sa...

Fergie har "methface", vilket är jäkligt sunkigt...?

eff sa...

Har det med Fergies scenkissarincident att göra?

Hon är dock läskig. Inte Tyra Banks-läskig men kanske ett hack under Janice Dickinson, vilket fortfarande är Nobelprisstandard.

Anonym sa...

usch

for att fergie fug ar meth face och sjukt ful opererad. brynen o pannan halla!

Anonym sa...

Jag gillar både Fergie & Gwen.. Porriga eller inte.. Men är inte Fergie löjligt lik en ung (och aningen modifieraf) Michelle Pfeiffer? BTW, I´m from the Sala-hoods.. från Östervåla.. ever went to Skogsvallen som lite flicka?

Anonym sa...

Fergie är jätteful och har ingen panna. Gwen är assnygg. Det är skillnaden.

Anna sa...

Gwen är jättesöt och jag gillar nog hennes kläder lite, de är rätt speciella. Fergie däremot har väldigt läskiga ögon..

Anonym sa...

Är inte fergie lite sådär porrigt spännande. Ganska ful men sådär att man inte kan sluta titta. Hon är inte snygg, men nåt har hon ju. Gwen är ju mer klär i allt, och har rena drag. Fast hon har samma dragningskraft som Fergie i att de båda vågar ha på sig sånt som man själv inte skulle våga.

sara sa...

Gwen har varit lite indie, lite mer coolt att tycka om henne. Fergie är bara mtv-trist och spelar på det porriga. Jag håller med, Gwen vinner, även om ingen av dem tillhör mina favvos direkt..

Anonym sa...

Det känns som att Fergie riktar sig till killarna. Medan Gwen inkluderar tjejerna. Kanske inte håller för en djupare analys, men det känns så.

Anonym sa...

Jag gillar Gwen bättre. Kanske beror min åsikt mest på att jag som tonåring gillade NoDoubt-låten "just a girl". Jag tror att jag tyckte att den var lite feministisk och tuff (om än i light-version).

Anonym sa...

Kanske att Gwen har personlighet och karisma? Fergie är mer Mariah Careys ännu porrigare kusin som jobbat för länge på krogen.

Min teori:
Kvinnor och gays - gillar Gwen.
Heterokillar och småtjejer - gillar Fergie.