tisdag 4 september 2007

kill your idols

oooh det är idol nu. jag älskar uttagningarna. älskar när de är så dåliga att man skrattar ihjäl sej och tvingas gömma fejjan i en skamkudde och jag älskar att få de där rysningarna när någon faktiskt bränner till inuti. och så gråter jag ju så klart. de blir ju så till sej. det är så äkta. jag jobbade med idol förra året, var någon form av eftersnackare i TV400 tillsammans med olle garp, frida boisen och mats strandberg. det var så jobbigt att behöva sätta ord på allting då, nu känns det asbra att bara få sitta i soffan och fnissa, skämmas och förvånas. pappas kompis hade sett mej i rutan förra året, höggravid dessutom, och torrt konstaterat att "hon är ju ingen gw persson direkt". eeh.

5 kommentarer:

B sa...

popmoder, du är bästa bloggerskan ever! detta inlägg exempel på föregående påstående. love it, gillart, diggar, älskart! du är min idol! gw persson, carina berg och carolina gynning, släng er i väggen, emelie rular. din blogg är dagens höjdpunkt.
ville bara sägat.

ps. din unge är dösöt.
psps. din kille verkar också rätt frän.
pspsps.du är såklart också superschnygg!

/ett helt vanligt fan från götlaborg

popmorsa. sa...

äsch! men tack. nu blev jag glad.

B sa...

suck it in and roll around in it, jag menar varje ord!

Anonym sa...

vet du, min barndomskompis har kommit till finalen! bland dom 16 sista! idol iår kommer inte vara som vanligt, jag kommer heja och RÖSTA!!
hon heter serla och sjunger tydligen skitbra!
/Freja

Anonym sa...

skulle leif gw vara särskilt bra?