måndag 24 september 2007

barn av vår tid

tillbaka i stan, wohoo! peppen är ofantlig. kastade mej över coffee cup på centralen och såg lystmätet på alla människor i tunnelbanan. människor! hurra! den här veckan ska präglas av mej. mej, bara mej. inför de kommande pappaborta-dagarna så tänker jag kräva så sjukt mycket egentid. det kommer stänka egentid på väggarna, så mycket ska det bli. fast det kommer vara jättemycket kids runt mej ändå, har jag förstått. som nu till exempel. jag ska träffa ika och hennes franka, och lite senare rebecka och cesars lilla greta. och på onsdag isobel och hennes sasja. gud vad med ungar! och nånstans vill jag klämma in dagens födelsedagsbarn rebecka och hennes betty. grattis rebecka åhlund! men först och främst ska jag ladda min iPod. jag saknar musiken i mitt liv, hallelujah, det var väl fan på tiden. såg "running with scissors" häromdan, och soundtracket var så sjukt bra, har helt snöat in på manfred mann. så oroa er inte, jag är fortfarande hemskt omodern. sen så provade jag syrrans jeans med hög midja när jag var hos morsan. jag är ju något av en högmidjevägrare. man får ju en så väldigt avlång röv. men attans vad det gav en smal siluett, något jag är i skriande behov av. vägde mej hos farsan, har gått ner till 66. sakta men säkert går det framåt/neråt. ca åtta to go. men jag tvivlar att det kommer hända. tror jag kommer stanna på typ 63 och vara för slö för att orka gå ner de där fem sista. jag orkar inte kroppshetsa. gud så osexigt. vilket så klart inte betyder att jag kommer sluta gnälla i provhytterna och framför spegeln varje morgon. nu: iPod. hepp!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh finns det fortfarande en cofeecup på centralen? gryyyyymt