måndag 17 september 2007

never marry a railroad man

hurra! svart kaffe har utökat med ytterligare ett rum så nu kan man faktiskt gå dit och möjligtvis få rum att sitta där. vilket jag gjorde i morse. de har internet, jag skulle jobba. satte mej i godan ro, läppjade lite på min latte och kände lugnet. satt bredvid tomas di leva, hans unge var gullig. satte på datorn, var till och med lite peppad på att jobba. och ba NÄHÄ. då har min kille varit och meckat med min laptop, han fixade så vi kom åt varandras hårddiskar nu i helgen. jamen tyvärr så var hans den enda jag kom åt. det var dessutom lösenordsskyddat allting. ringde honom gem ggr. o-svar. så där satt jag som ett jävla morgonpiggt fån. blev så himla sur. han ska alltid mecka med elektroniken! va fan! sen så kom han efter en trekvart och fixade det någorlunda, ja då funkade inte mina mailkonton. så nu kan jag inte maila. min kille i lördags: allt kommer bli så mycket bättre nu när jag fixat det här trådlösa! ahmenellerhur.

1 kommentar:

Anonym sa...

material för nästa gång du ska skriva krönika om varför det är bättre att vara singel. inget ont som.. osv.