torsdag 6 september 2007

hanna och... joel i hidden cameras!


14 kommentarer:

Anonym sa...

God, vilken snygg man. Var hittar man honom?

popmorsa. sa...

jag tror att han bor i san fransisco, vet inte så noga, det är min kille som känner honom. köp skivorna! dom är bra.

popmorsa. sa...

och så är han bög.

Anonym sa...

alltså hon kan inte bara VA så där gullig!! jag tror jag fick en s k "cute overload". Jag vill också ha ett barn, bums.

Anonym sa...

haha, efter första bilden: jag ba men vad glad hon ser ut!
sen skrattade jag lite efter andra,

Anonym sa...

samma anonym:
men han posar ju fortfarande sexigt, trots gråtande barn.

Cissibitar sa...

My ass. Det är Sebastian vettja. Kan inte vara någon annan.

Anonym sa...

hur kan ett barn vara så gulligt?

popmorsa. sa...

haha vicken sebastian? näslund? no WAY.

rib: asså jag veeeet inte. det bara blev så. vi undrar varje dag.

Lindsy sa...

JA, cissi du har rätt! Det är gamle gåvan-sebbe och ingen annan!

Anonym sa...

Om han är gay så blir jag riktigt ledsen.

Anonym sa...

tyckte också att det var den där idol-sebbe.

Lovisa K sa...

N� emelie! han bor i Toronto men nu i Berlin. Han jagar visst n�n fotbollsspelare.

Quetzala sa...

SNYGGASTE kille jag har sett någonsin!!!