måndag 24 september 2007

njä

okej. jag vet att det är första gången live i teve och så där, egentligen är de superduktiga som inte bara kissar på sej där i direktsändning, men om man skippar att tänka på omständigheterna så tycker jag ungefär så här. pär. fint svaj bitvis, men oftast lät det som en bra karaoke. knut. kan inte låta bli att undra om han är inkvoterad på nåt vänster. sam. låter som någon som gör parodi på joe cocker. andreas. alltså han har ju en bra pipa, men lite gapig va? och tråkigare än gårdagens kanelbulle på seven eleven. michel. okej. rytmusvibb dock. mattias. jamen det är väl fint. söt kille i busig frisyr. snark. christoffer. well HELLO my new love. jättebra. daniel. också jättebra, men varför är han stylad så han ser ut som en konstig mix av ateens dhani och di leva?

jag saknar personlighet! små egenheter som skaver lite. christoffer och daniel är bra, men allt annat är så himla slätstruket och det är ju det dom vill ha, men jag känner att jag kollat klart på idol för i år. eller nej, jag måste se första tjejomgången också. om inget radikalt skiljer sej från dagens leverans så tackar och bockar jag för mej.

11 kommentarer:

Anonym sa...

det låter lite löjligt - men jag älskar älskar faktiskt christoffer! bra att folk håller med mig, från början trodde jag inte vi var så många. men jag tänker rösta honom till finalen. :)

Anonym sa...

daniel försöker vara typ di leva, chris martin, daniel powter (!) och moneybrother på samma gång - tillåt mig att spy. men christoffer är bra.

Anonym sa...

helt allvarligt så har alla tjejer jag pratat med idag pratat om hur kära dom är i kristoffer.

Unknown sa...

helt allvarligt så är jag också kär i christoffer! hoppas hoppas han vinner.

Anonym sa...

men christoffer är ju helt jävla superkristen. så jävla lamt och obehagligt.

andreas är bäst. han är samma kvalitéer som robinson-leif hade (om någon kommer ihåg honom?)

Anonym sa...

Sam är väl ett skämt? Meskepsen ska bort. och kan han sluta harkla sig och visa at han har nån sorts sångröst? Däremot är han väl Billy Zanes tvillingbrolla va?

Anonym sa...

I love Christoffer, så nu är jag fast i idol även denna höst, om han går vidare vill säga.

Anonym sa...

och det hjälper liksom inte att juryn krystar fram sig superlativ. det blir bara ännu pinigare.

är det bara jag som tycker att marie picasso är väldigt lik jessica simpson på väldigt många sätt?

Mirijam sa...

Men...
Jag ville prata om Knut. Vem är han och varför får han vara med?

30-nånting sa...

Jag är också kär i Christoffer. Gryyym röst!

Ester sa...

Jag är också kär i Christoffer =)