måndag 3 september 2007

veckans internetkonsument

henrik på P3 hörde av sej och undrade om jag ville bli deras "veckans internetkonsument", det är mest inriktat på musikbloggar. jag tackade raskt ja och insåg sen att ööööh, vänta nu, det fräschaste jag laddat hem är typ mange schmidt och den senaste mp3-bloggen jag var inne på var fluxblog för två år sen. men ändå, klart jag vill vara med. jag har inga problem med att ljuga för att verka, vahettere, HIPP! hmm. nån som vet nån grym mp3-blog? gillar inte justice-remixar, baile funken, balearic och techno-bloggar. fast det är kanske det jag måste skriva för att vara het? damn. jag lyssnar ju bara på supertramp och säkert!.

6 kommentarer:

Jonas sa...

Tja, för att helt fräckt propagera för sig själv: www.extraallt.com är ju ingen renodlad mp3-blogg, men titt som tätt lägger vi upp nåt, häromsistens var det Kjell Höglund (med viss Säkert!-koppling) och Tickley Feather.

eff sa...

I guess I'm floating
Let's pretend we're bunny rabbits (svensk)
Gorilla vs. Bear
Obscure Sound
Awesome tapes from Africa
Dreams of horses
You ain't no Picasso
Skatterbrain
Said the gramophone
Music (for robots)
Muzzle of bees
My old Kentucky blog
Ear farm
Songs:illinois
Swedesplease

Ett knippe från min bloggrulle. Hittar du inte länk via Google kan jag skaka fram om du frågar.

Anna sa...

Varför tackar du jag om du inte vill?

Anna sa...

ja*

Anonym sa...

Det är varken helt lätt eller klokt att totalitärt undvika justice i mp3-bloggsvängen, men här samsas en del twee, electro och annat under paraplyt kvalité:
BiBaBiDi
En av alla jänkarbloggar som vurmar för oss svenskar.

popmorsa. sa...

jag tackar ja för att jag blir så glad och framför allt smickrad över att någon undrar vad jag tycker och har att säga. även fast jag tycker det är lätt obehagligt, så är viljan att göra det större.