tisdag 11 september 2007

our aim is to break you down to the bone

det händer grejer på nöjesguiden. efter mycket om och men så ska jag inte längre vara musikredaktör. halleluja. jag går tillbaka halvtid och sköter i första hand metrosamarbetet, layoutar och skriver och är nån form av övergripande redaktör för sthlm, malmö och gbg. det ska bli kul. så får vi se i februari vad som ligger i mitt fat när jag går upp på heltid igen. gud, jag finner inte riktigt ord för att förklara hur mycket jag älskar att inte behöva skriva om musik igen. hur låter gitarren? gubbig? rockig? trevande? vad tycker jag egentligen om go! team och varför? så himla skönt att bara få lyssna och känna istället för att lyssna och rannsaka. och så är hela redaktionen ommöblerad och alla har nya poster. spännande. om jag nu bara får skälig lön så ser min höst så himla kul ut.

2 kommentarer:

Schmarro sa...

tell me afuckingboutit.

våndas.

Margret sa...

detta måste avhandlas över vin.