söndag 30 september 2007

another sunny day

en helt underbar ensam söndag, som inte alls var ensam. solen sken och löven var röda och knallgula, så jag tog ungen i vagnen och gick till nytorget och gungade. hon älskar att gunga. där var även oisin cantrell som tackade för en kul onsdag (jag spelade på riche). vi träffade pelle som är delägare i pet sounds bar och tjatade på honom att de borde införa brunch om helgerna. han lovade tänka på det. sen så hörde mitt ex linus av sej och var i faggorna tillsammans med jimmy, en kille från sala som jag umgåtts med asmycket back in the day. dvs när jag var ihop med linus. vi sågs på chutney. dog av det stora lasset curry. promenerade till waynes på götgatan där jag mötte upp quetzala, pelle tamleht och fluffy. fluffy och quetzu har sått vårlök till sina uteplatser/balkonger. dog av imponans. sen mer promenad i höstsol när vi gick till den nya gallerian i skatteskrapanhuset. den var rätt obehaglig, men jag gillar att onoff kommit till söder. obs! inte att blanda ihop med oneoff som också fanns i huset. sen lite ringen där vi shoppade ursnygg vinterjacka till hanna och en påse chips till mej. nåt kul ska jag ju ha ikväll. all in all, en ypperlig söndag.








6 kommentarer:

Tone sa...

gud vilket underbart leende på killen längst ner, så äkta så fint!

Anonym sa...

Gud vad underbart att träffa Jimmy och Linus. Vi vill också träffa er snart. Dej och Hanna. Kram, Malin Jansson.

popmorsa. sa...

mallan: det var astrevligt! och vi vill träffa er snart också. puss.

tone: det är pelle! urhärlig. han ler alltid så där.

Anonym sa...

Hej! Konstig fråga kanske, men vad har du för barnvagn? Jag letar efter en speciell modell med vändbart styre och på en bild du har ser det ut att kanske kunna vara en sån. :)
/Emma

Erika Lundin sa...

det är ju popomundo-mika!

Anonym sa...

åh gud är Pelle singel!?
Jag kan lätt tänka mig att sälja min mamma för honom!