fredag 24 augusti 2007

better the devil you know

jag blir ju hooked på saker. ätbara saker. säg marabou dajm till exempel. som bekant åt jag en 200grams sådan varje kväll fram tills hanna var tre månader. jag är lite gross på det sättet. det är så skamligt med sånt. in this day and age and all. men jag blir som tokig i grejer och skitsur när jag inte får det sekunden jag får cravings. men jag har varit duktig senaste tiden och inte kvällssvullat så himla mycket. tills nu. enter: café cookies. en kaka. jag gillar inte ens kakor och bullar så värst. men dessa små kakor är helt fantastiska och evil. för en gångs skull ljuger inte reklamen, det ÄR verkligen massa chokladbitar i. jag som precis kommit i mina (nästan) vanliga kläder. fittbög.

7 kommentarer:

I sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag är en sucker för de här just nu. Galet dyra men OJ vad goda. Finns på Kajsa Varg

I sa...

http://www.duchyoriginals.com/public/products/displayproduct.aspx?productid=3&id=11

Glömde ju länken

I sa...

Kan bara drömma om hur goda de här måste vara: http://www.duchyoriginals.com/public/products/displayproduct.aspx?productid=8&id=10

Anonym sa...

du är inte ensam om marabou dajm cravings! åt inte varje kväll, men väl 200 g i veckan.

Dolly Darko sa...

Marabou daim är det bästa som hänt världen sedan Martin Eliasson snubblade på en räkmacka utanför Jazzhuset i GBG.
Annars funkar Oreo cookies ganska bra oxå.. Gnaaarl...

Anonym sa...

Du har saa rätt!
jag gillar ocksaa godis.