torsdag 30 augusti 2007

vad sa munnen nu?

de ringde från P3 idag och undrade om jag ville prata i kvällspasset om buffy. instinktivt tjöt min hjärna GUD NEJJE och så sa munnen; mmm, ok, det låter kul. buhu, jag är dum i huvudet som säger ja till sånt därnt, det ger mej bara massa ångest. skitkul att bli tillfrågad, men att faktiskt göra det, not so much. det finns fan inget värre än sin egen röst på en bandare när man intervjuat någon. man låter så sjukt korkad. att sen få höra den på P3... hmm, helst inte. men nu ska det bli så. bög.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lyssna på det här då!

"Joss Whedon's long awaited UK based Buffy spin-off, Ripper, starring Anthony Head, starts filming next
summer for BBC."

Woop!

smul sa...

Roligt! Jag som faktiskt lyssnar på kvällspasset ganska ofta! Jag kommer att hålla tummarna hårt!

Anonym sa...

You can do it. Om nån!
Puss.
/Freja