fredag 17 augusti 2007

tonights the night we're gonna make it happen

hemma! så himla skönt. så glad att jag inte ens blev sur för att lägenheten såg ut som ett helvete och köket är fullt av bananflugor för det är inte diskat sedan innan jag åkte (åtta dagar sedan). min kille har jobbat till efter ett varje dag i en vecka, så jag biter ihop. hannas farmor och farfar var precis här och hämtade det lilla livet och jag sitter på balkongen, det blåser skitkallt men det gör inget. jag är ENSAM och det är så himla himla skönt. lyssnar på doris och röker en cigg och om en kvart kommer quetzala med vin. var nere på blockpartyt tills nu. det var urtrevligt. käkade med lovisa och daniel bergkvist på babylon, sen skulle vi till american apparel men jag hade glömt hannas hörlurar så vi satte oss utanför och sög på en öl och glodde på folk. träffade jonna sima utanför monki där filippa och karin och en massa spelade skivor. förutom jonna, så var kanske alla jag känner där nere och strosade som yra hönor. ikväll kommer bli en bra kväll. it has to be. oooh, nu ringde lovisa och var på riche med peter. hurra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också vara barnfri och gå ut!!!!!!!

Anonym sa...

Hrmm, är du någon slags obetald hemhjälp eller? Han kan köpa en burgare ute om vet att han inte orkar diska.

Diskmaskin kanske?

popmorsa. sa...

diskmaskin lätt som en plätt innan nyår. och han har inte lagat mat, det var gamla diskjäveln sedan innan jag drog. han har inte varit hemma förutom för att sova och så upp i ottan. jobbat som ett as och jag har fan inte hjärta att gnälla när jag vetat att den här veckan skulle se ut så här sedan januari. därav min flykt till morsan.