onsdag 15 augusti 2007

fashion is for fashionpeople

det är mode vecka i sthlm. jag är inte där. jag räknar mej knappast som fashionbrud längre. det har gravidtälten sett till. de senaste tre säsongerna har jag varit frånvarande på exakt alla modefester och visningar. det är lite sorgligt. nu är jag inte ens i stan. men jag tänkte att till nästa säsongs visningar borde jag vara up for it igen. problemet då är väl snarare att jag slutat få inbjudningar eftersom jag på ett och ett halvt års tid inte ens brytt mej om att osa. tänkte försöka masa mej till american apparel-öppningen på fredag åtminstone, hela götgatsbacken ska ju vara ett enda stort grolsch-party så det kan nog bli kul. sen så spelar janne kleman på virtos och tompas klubb julia på kvällen. jag hoppas på att även kunna ta mej dit en sväng. iklädd nåt fashionabelt.

Inga kommentarer: