onsdag 8 augusti 2007

uppsnärjd i det blå

jag har hållt truten ett tag, försökt skaffa mej ett liv och bota min nacke. ikväll spelar jag och fluffy musik utan gitarrer på spymlan, kom vetja! fast jag ljuger ju. klart det blir gitarrer. fast mest gammal bouncig musik som älskas av mej nästan enbart när jag är med fluffy. ni vet, som när man är fnissig i en stor säng med sin bästis och försöker förekomma r kellys små "wow" i "i believe i can fly". i believe i can fly (WOW), i believe i can touch the sky (WOW). eller slår ihop rövarna till chers "take me home". det ska bli så kul. tyvärr inget parksommar på skansen, men i stället födelsedagsfest hos simon goldin (den ena av de snygga killarna på bilden) innan. hurra!

3 kommentarer:

Teres sa...

Men gud simon! har inte sett honom på år och dar, vad fint. vi bodde i samma stad förut. För jag antar att han har lämnat umeå.

Anonym sa...

jag var på skansen! och det var helt jävla underbart grymt. anders var snygg som vanligt annika kan sina saker och salem var helt galen. där missade du nåt.

popmorsa. sa...

simon lever och frodas i sthlm numera!

och jules. JAG VEEEEEET.