söndag 12 augusti 2007

mtv makes me wanna smoke crack

kollar på mtv, det har faktiskt varit riktigt bra i helgen. de täcker way out west och nu har de spelat bara festivalaktuella svenska band i en timma. those dancing days, säkert, laakso. gillart. och så är det så kul att se karin i rutan! hon gör ett ypperligt jobb och måste vara en av få som inte får de sedvanliga extra tio kilona på sej genom rutan. fan, jag önskar jag hade varit där. så KUL. så sjukt bra lineup, helt klart bästa på flera år i sverige. hade varit kul att se architecture in helsinki igen. jag och min kille såg dem i berlin förra året och de var väldigt underhållande, inte en poänglös minut.

7 kommentarer:

Anonym sa...

En nyfiken fråga: Är du från Sala ursprungligen?

Camillas lockar sa...

Men visst är MTV2 nästan bättre än MTV nuförtiden? Tycker jag i alla fall mer och mer.

Anna sa...

Way out west var underbart! Men herregud, klart som f*n att man väljer Manu framför AIH, även om jag gärna sett dem också...

popmorsa. sa...

mtv2 har jag inte sett sedan det kom, när kan det ha varit, 2000 eller så. då tyckte jag det var bra, men lite väl mycket muse. nu har jag ingen aning. men vanliga mtv har varit bedrövligt i flera år, de har visat allt utom just musik. jag har inget problem med topplistemusik, men inte ens det har dom spelat. men nu verkar det bli ändring. hurra.

molina: japp. de vita broarnas stad.

anna: aih framför manu, varje dag i veckan.

Anonym sa...

Det var inte mycket man fick ut av de två intervjuerna från WOW som ligger på siten...

Anonym sa...

Alltså, jag måste hålla med om att man väljer AIH every day of the week. Ok, Manu Chao är väl svängigt och sådär, men jag är så grymt svag för band där medlemmarna hoppar omkring och byter instrument hela tiden, speciellt om vissa instrument är att typ slå på en burk.

Anonym sa...

mtv makes me wanna smoke crack... var inte det arbetsnamnet på this is our music? Hahahehe!