fredag 17 augusti 2007

grolsch bloc party

jag älskar kalles föräldrar. på två sekunder blev min dag perfekt. solen skiner och götgatan är ett stort jäkla party och dom ska vara barnvakt ikväll. wohoo. först babylon med lina och carro och gud vet vilka, sedan american apparel-invigning och sen vin med quetzala på ballen och sen är det TBA. men lite julia på spymlan, vin på riche och vice-fest låter ju som en bra plan. gud, vad ska jag ha på mej. q föreslog högklackat som ett statement att i'm back in the game men nä. ajje. jag tror det blir en ny omgång artificiell hårfärg istället. hurra! och imorgon på ung08 är det ironville och dreamboy. dom är så bra. stockholm i mitt hjärta. snart ses vi. nu: tåg och elles trendbibel. "trendbibel". vilket sjukt fånigt namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

honeybuns, du är utmanad!
http://matsstrandberg.blogg.se/1187368129_bloggutmaning.html