onsdag 22 augusti 2007

lets call this the comeback


för ungefär ett år sedan så var jag och min kille som tokiga i "entourage". citerade ari och hatade introlåten med glödande passion. sen så dog den bara. för mej. den blev så himla tråkig och enkelspårig, all charm var borta. dödsstöten var ett avsnitt då de var i las vegas och det var bara massa dåliga tuttskämt. men nu i veckan så var det dags att ge det en ny chans i och med att nya säsongen dragit igång (för längesen) i USA. och banne mej, det är bra igen. bara så ni vet.

3 kommentarer:

Annann sa...

Huh. Jag vet allt det här med six degrees of separation och sånt, så jag borde väl inte bli förvånad, men ändå - jag har ingen aning om vem du är (minns inte ens hur jag hittade din blogg, men den är bra!), och självklart är du bundis med bekanta (Tomas H, och jag läste stats med en av killarna i Dreamboy). Weird. Och hej! Jag gillar din blog. :)

Alex sa...

I know! Entourage är sjukt bra IGEN!

Eric Goesta Rosén sa...

Den kanske allra största stjärnan i nya säsongen är Loyd.