lördag 11 augusti 2007

dream baby dream

mina vänner är på way out west. själv väljer jag mellan sala statt och min medhavda buffy-dvd. igår kliade det i mej, men idag känns det helt okej. jag vet att dom har det fantastiskt där borta på västkusten. utan mej. kanske är det det som är det mest jobbiga. att de utan problem har så himla kul utan mej. men det är klart att de har och det är klart att de ska ha. de har strålande sol, delar hotellrum med varandra och fnissar hela mornarna och i natt så var de på efterfest i soundtracks nånting och varenda kotte med ett känt nylle var där och ölen rann längs trottoarerna. något säger mej att jag skulle ha haft det smashing om jag varit där. att jag hade charmat göteborg upp i brygga. att jag hade vunnit en miljon på triss om jag hade köpt en just där. gud, jag låter ju asdeppig. men jag är faktiskt inte det. jag har det bra. jag bara drömmer mej bort lite grann.

Inga kommentarer: