måndag 21 mars 2011

Another day in the life

I fredags fyllde Pelle trettio - det firades på Under bron. Nina ville också fira Pelle, här gosar hon med Idha.

Det är väldigt ruffigt på Under bron. Nån skulle kanske säga Berlin-känsla.

Salvan försökte (utan större framgång) lära mej om ISO och sånt där.

Sen sjöng vi karaoke! Jag hade lovat mej själv att INTE, men så stod man där och ylade "Die Mauer". Här ovan bränner Idha av en fab version av "It must have been love".

The birthday kid!

Efteråt gick jag, Ante och Nille till McDonalds. Här ovan porträtteras skammen in over-eating. Varför köper man alltid åtta diper och mozzarella sticks när man är full?

På lördag dag hängde jag och Ante på Babylon, men på kvällen var det dags att fira Pelle igen! Det gjordes på Wasahof, där även hans mammi och pappi och brorsa var med. Så fint! Här är Maggan.

Daria <3

Pelle <3

Lylligt va.

Det var superuppsluppet och väldigt roligt.

Här tänkte vi skolfoto-upplägg men det blev inte så bra så här i efterhand.

Helt vanliga vinpriser.

Sen gick vi till Vassa där Pelle beställt "drinkbord". Pelle Stekobert.

Daria och Gustav är superkära och så himla fina att se på.

Sen gick vi till Spy bar där TONY ZOULIAS spelade, wihoo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud. Vilket fräscht liv. Jag är avundsjuk. Alltså på riktigt avis. Fast inte missunnsam. Bara avis!

Popmorsan sa...

Tack! Tror jag! *dagen efter-bilderna är inte lika fresha*

Den anonyma, se ovan sa...

Haha, ja, det var en komplimang. Definitivt! Önskar att jag vore lika sugen på saker, och önskar framförallt att jag hade ett gäng så mysiga vänner som dina verkar vara. Din blogg är lite som en kärleksförklaring, till ungskrutten och till dina vänner. Fint tycker jag.