tisdag 29 mars 2011

Det går bra nu

Hur fånigt det än är, och det ÄR ju det, men det här med att jag stod som singel så länge på Fejjan... det störde mej liksom. Inte störde som i att det var irri, men mer... som en osäkerhet kanske. Hallå, varför säger han inte att vi ska byta relationsstatusar, alla vet ju ändå att vi är ihoooop. Hrrrm, harkel harkel, kanske för att han är en vuxen man och tycker att det är skitfånigt, som du också hävdar att du gör men uppenbarligen INTE gör egentligen. Suck.

Sen vaknar man en söndagmorgon, den gråaste i världshistorien, och man har 1 nytt mail. En bekräftelseförfrågan från Facebook. Från honom. Och den lyckliga känslan som sipprade som mjuk och kladdig honung ut i venerna då.

10 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Jag älskar ditt sätt att skriva - skriv en bok NU! Skynda!

Anonym sa...

en sak som är fin men lustig, är att alla ber bra bloggare att skriva böcker. varför är det så mkt "bättre" om denna människas ord hamnar i en bok än om de hamnar på en sajt? egentligen? alltså verkligen inte menat som rkitik, jag vill också gärna läsa en bok av Emelie. Men det är inte så bara att blogga heller. det är som en bok som aldrig tar slut. <3 dags att bloggarna får den status i vårt mindset som de har i våra liv.

Popmorsan sa...

ååh, vad fint. en bok som aldrig tar slut.

Fanny sa...

Ehehehehe, så du kunde inte ändra status först då?

Tyra sa...

Gud, STOR identifikationsfaktor på detta!!! Jag vet, precis som Fanny antyder, att man såklart kan göra det först, men liksom HALLÅ. Man är ju en tönt som ba "asså bäst att låtsas som att jag ej bryr mig" *försöker låtsas* Då kan man ju inte göra så. Eh. Jag förstår dig i alla fall, hurra för det!:D

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Ha ha ha LOVE and other drugs.

M sa...

Någon borde typ skriva en avhandling om facebooks inverkan på vår generations kärleksliv, trots att man tycker att det är sanslöst larvigt är man ju ändå helt inne i det.

Anonym sa...

Jag vägrar ha någon relationsstatus skriven även fast jag har kille. Så jäkla deppigt om det tar slut och det sen ska stå att man blivit singel på allas wall...

Anonym sa...

Det är bara att välja att det inte ska skickas ut i settings. Då slipper man skylta med ett brustet förhållande.
Jag har valt att inte ange om jag är singel eller inte, på så sätt störs ingen över att det står singel.

Anonym sa...

Varför var du tvungen att vänta på att HAN tog initiativet?