lördag 26 mars 2011

Yesterday when I was mad

Mad sick, that is. Gillar dock att jag fick härligt sexig grogghaggeröst redan efter någon timma. Så himla konstig kväll igår, INGEN jag känner närmare var där. Ingen alls! Det gjorde inte så mycket, alla var upptagna på annat håll, de flesta var inte ens ute, och så får det ju vara så klart, men... superbisarr känsla. Stod där och hade liksom ingen att bolla med. Glodde ut på de andra, sjöng och trallade lite, klappade händerna, hade KUL, men liksom... enmanna-tennis? Jag var inte så jättebra igår, peppen var inte riktigt där pga sjukman, men det var helt okej. Gjorde några mindre lyckade låtval, eller snarare låtföljder, it's all about the context. Aja. Sen gick jag till Gubbi där min dude spelade med Mange Frykberg. Pallade bara en timma, sen tog jag taxi hem till honom och däckade i en hög med snor och chicky bits.

Så här såg det ut på Kauken:


Inga kommentarer: