onsdag 16 mars 2011

Bra drag, TV4!

JAAAA! Helt plötsligt blev jag pepp på att se Idol igen efter att nyheten om att Alexander Bard blir ny jurymedlem nästa säsong. Det kommer bli så himla bra. För det första har han sån himla koll på vad som funkar, vad som slår, för det andra är han sjukt smart att bara att lyssna på karln är en ynnest (med det inte sagt att jag håller med honom i allt) och tre: han är rapp i käften, hans hyllningar och sågningar kommer inte låta som att han skiter ut ett kylskåp, de kommer porla fram som en liten liten vårbäck, helt utan motstånd och PK-ness. Alltså, jag vet det är skitsvårt att vara med i direktsändning och vara witty etc, men vissa gör det bra, andra inte. Det var i det närmaste plågsamt att se den forna trion försöka formulera rapp, dräpande, syrlig kritik. Nu ba: nemas problemas.

3 kommentarer:

peppigt! (eller ja. sofie) sa...

men fan vad festligt att få läsa den här nyheten här (obs. alltså inte ironi)! tycker också att bard framstår som skärpt utan att dela alla hans åsikter. såg thulin på teve förra veckan, hon berättade om deras army of lovers-turneer att hon och bard bara ville bo på slott och äta gott så det blev inte så mycket rock n'roll lifestyle. roligt.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Åh pepp!!!

Anonym sa...

hej!

Vet du att Bard är aktiv i ett nytt parti som heter Liberaldemokraterna?
Jag tycker de har en bra syn på politik i samhället, de behöver stöd så kolla om du har tid!

Jag kollade på Debatt en kväll och Bard var med, berättade om förslag till medborgarlöner och ett barnkonto till alla barn. Han är ju som sagt väldigt smart så jag ville veta mer. Kanske vill han synas i tv för att få upp awareness för hans parti? Jag vet att dom behöver namn. Bra, bra tycker jag!