måndag 14 mars 2011

Kräkobert

3 kommentarer:

Anonym sa...

men stackars skrutt! :(
hoppas hon kryar på sig snart!

Anna sa...

haha jag älskar-obert.

Anonym sa...

Hej, älskar verkligen din blogg, och tycker att Hanna verkar vara världens härligaste (trots vredesutbrott...). Det jag ibland undrar över är om du ibland reflekterar över att du lägger ut så många bilder på henne och skriver så mycket om henne... Känns det alltid okej? Till exempel den här. Om någon hade tagit en bild av mig, lite kräksjuk och skruttig, och lagt ut på sin blogg hade jag blivit galen. Det är ju en sak att lämna ut mkt om sig själv, men en annan tycker jag att lämna ut mkt om en annan person. Som i det här fallet är liten och inte riktigt kan välja själv. Jag menar inte att vara dryg på något sätt, du verkar ju så vettig och har säkert tänkt till. Jag gillar också bäst när du skriver om Hanna och er vardag, så jag vill verkligen inte att du ska sluta. Bara undrar hur du resonerar. /Johanna