torsdag 31 mars 2011

Dag 02 – din hatlåt

Fram tills cirka 199...0 kanske, så älskade jag Madonna över allting annat i musikväg. Jag hade allt, till och med den där remix-skivan där hon hade röd bolero-outfit. *beställde i lokala musikaffären, very special på den tiden, jag var 11 år* Allafall. Sen slutade jag lyssna på Madonna och nånstans efter Erotica så var allt hon gjorde, enligt mej, bara skit. Och det tycker jag nu med. Fy fan vad dålig musik hon släppt?? Här är några riktigt riktigt kassa låtar, alltså det SKÄR i mej:







7 kommentarer:

H sa...

Ja! Tack! Förutom att jag lyssnade sönder Ray of Light - skivan (var 14 när den kom) så håller jag med om allt. Hur kan en av världens största popartister inte göra en bra poplåt, med alla låtskrivare/producenter hon har att tillgå? Hon måste ha för mycket makt och dålig smak. "Music" är ju fruktansvärd!

Anonym sa...

Haha Madonna mao!

Anonym sa...

Men Ray of light är LÄTT bäst av alla de där!

Anonym sa...

Åh gud vad jag instämmer! FRUKTANSVÄRD musik.

Anonym sa...

Kan inte bestämma mig för vilken som är sämst: die another day eller american life

Agnes sa...

Jag råkar vara en av dem som älskar American pie! Vet dock inte om det beror på fina minnen eller kvalitet..

Anonym sa...

Halloj! Nu känner jag mig gammal å sliten. Helt av banan... Men jag ÄLSKAR låtarna du lagt upp! ha en bra kväll! Från en / Mimmi