söndag 13 mars 2011

Skoskörd

4 kommentarer:

moa sa...

omg. är alla weekday? *dreglar*

Popmorsan sa...

Japp. Frågade när jag köpte igår: hur många av dessa har ni sålt? De kom in till butik typ igår. Hon i kassan ba: ALLA kommer ha dessa skor, vi har sålt ca sju miljoner bara i dag. Typ. Men det struntar jag i. Snygga, superbilliga.

Martina P sa...

Typ sjukt fina skor! *första gången jag kommenterar en blogg ever* och du?

Fan vilken cool människa du är!
Jag fick en riktigt bra magkänsla av att möta dig igår..

Btw, så var filmen riktigt *hittar inte ord på hur jag känner igen mig i henne o vill älska henne* sevärd/bra/på riktigt!

Lisa sa...

Men finns inte risken "jag köper tre par för att det är så billigt" istället för "jag köper ett par lite dyrare som jag vill ha längre" eller ett billigt par och sen lite kläder.

Ledsen,om jag låter tråkig men jag konsumerade likadant innan och var aldrig riktigt nöjd sen.