torsdag 3 mars 2011

It's all gone Pete Tong

Har jag sagt att jag ska till Ibiza? Jomenvisst. I slutet av maj bär det av, en urhärlig person fyller år och vill ha med mej på fir därnere och vem är jag att säga nej då? Nä men exakt. Jag gillar inte att dansa till musik utan texter jag kan yla med i, tänk Bad cash quartet och... Pulp ungefär, så att jag ska gå på nån sorts klubböppning för ett ställe som heter Space och som tydligen är det "fetaste partyt" ever... well, det är stort. Och det ska bli så kul!! Jag ser mest fram emot: pool, drinkar dagtid, värme. Här ska vi bo!! Helt vansinnigt. Helt vanligt penthouse ba.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, har så himla svårt att tänka mig dig på typ ett skumparty. Men det blir säkert fab. Terrassen såg inte helt fel ut.

Nadja sa...

Alltså space är typ roligaste stället att festa på! Och folk har på sig jävligt grymma outfits. Lyllo dig, ni kommer ha jättekul!! Första gången jag var där tänkte jag gå i min guldlame baddräkt från american apparel men vågade inte. Väl där är det en brutta som går omkring i samma baddräkt fast silver! Och bara det! Jag hade ju tänkt ha shorts till... Anything goes in Ibiza!

Anonym sa...

Vem fyller år?

Popmorsan sa...

Min fina vän Thomas Hall har redan fyllt, men firar nu i efterhand.