måndag 21 mars 2011

Funderade plågsamt länge på om jag skulle rädda denna från mitt soprum

11 kommentarer:

Christina sa...

Men åh! Gjorde du??

Mirijam sa...

Jag hade funderat i noll sekunder ungefär!

Popmorsan sa...

Men jag lämnade den! Min tanke var Hannas rum... Fan man kanske skulle gå och kolla om den är kvaaaar.

Colombialiv sa...

Den är ju lite kitschigt snygg, sådär!

ankan sa...

MEN GUD GÖRT! jag har den där (indiska) och älskar den! den var typ inte asbillig alls heller, och inte för att det spelar nån roll, men klart du måste rädda den!

Anonym sa...

Rädda lampan!

Anonym sa...

nej! skit i den. den va ju skitful.

Jessica - bymom.se sa...

Hoppas du sprungit dit pronto och hämtat den!

Fröken N sa...

Den stora frågan är ju: funkar den? Eller ligger den i soprummet för att man typ får en stöt om man tar i den..?

Popmorsan sa...

Det var lite stötrisken jag tänkte också. Men Hanna (och även jag) har fäbless för kitsch, så det var ett svårt beslut. Men den får ligga kvar därute. Köper väl en ny skitdyr på ROOM istället. *born oekonomisk*

Anonym sa...

MEN GUD VARFÖR TOG DU DEN INTE