torsdag 5 februari 2009

Dont you know things can change, things will go your way, if you hooo-oold on for one more day

Jag har inte gjort ett skit i dag. Det är officiellt, jag är världens mest tråkiga människa. Därför ska jag dela med mej av den här helt värdelösa dagen.

- kollat Svamp-Bob.
- lämnat Hanna på dagis.
- kom hem, kom på jag glömt väskan på dagis. Gick tillbaka.
- vinkat av min kille som spelar i Malmö i kväll.
- intervjuat en zooaffärsinnehavare.
- läst fredagsbilagorna.
- laddat musik till morgondagens spelning på Manifest på Nalen.
- kollat jävla Top Model fast jag skulle sluta.
- städat halvhjärtat.
- lyssnat på 100 låtar, alla skittråkiga.
- börjat läsa Guldkompassen-trilogin.
- spelat Civilization 4.
- kört Mario Kart på Wii.
- blitt kär i en Diana Orving-tröja. Fettvalksvänlig.
- refreshat Facebook.
- refreshat Twitter.
- refreshat Björns bostadsbytarsajten.
- refreshat mailen. Det stora företaget hatar mej. (O-svar)
- ätit en Dafgårds-lasagne. Jag ger den noll av tio möjliga.
- googlat mej själv. HERREGUD.
- letat efter Twilight på nätet.
- ätit en 200 gram choklad.
- påbörjat en hårfärgning men slutade halvvägs av tråkma.

Jag vara bara inte gjord för dessa dagar. Det låter kanske slappt och härligt och skönt, men jag är helt lamslagen av tråkma, ingen av aktiviteterna har jag gjort mer än fem minuter i taget. Fi fan.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Är i samma sits som du, arbetslös, enormt uttråkad och hyper samtidigt. Är väldigt glad att du börjat blogga igen! Mycket mycket trevlig läsning!

Anonym sa...

Hey, du är tillbaka!
Måste bekänna en sak också, jag började spela Civilization 4 efter att du hade nämnt det nån gång på bloggen och jag är fortfarande helt fast i det. Du gjorde mig beroende! :)

Anonym sa...

Jag tyckte rätt mycket av det där lät som en fantastisk dag. Jag skulle vara nöjd så förmodligen är det jag som är världens tråkigaste människa.

Men jag vet feelingen. Ibland är inget bra, inte ens om Javier Bardem knackade på dörren och ville ta en med storm.

Anonym sa...

Åh gud jag är så glad! Min dag blev sjukt mycket bättre nu när jag såg att du var tillbaka. Töntigt mycket bättre faktiskt. Jag älskar dig!

Anonym sa...

Jaaaa, vad kul att få läsa om din (tråkiga) vardag igen!!

Anonym sa...

Åh jag blir så glad att börjat du bloggar igen. Älskar dina vardagsbetraktelser.

Anonym sa...

åh, jag är så glad för att du börjat blogga igen! du skriver så bra.

Anonym sa...

äntligen tillbaka!

Barasara sa...

Längelänge har jag klickat in på vinst och förlust i hopp om att du skulle börjat blogga igen. (Om man kan se någon slags statistik över det här skulle jag framstå som galen)

Nu kommer det någolunda peppande: Även i vad du tycker vara din mest skittrista stunder bloggar du dig upp på min toppfemfavvisbloggslista!

popmorsa. sa...

haha, ni är tokiga. och urhärliga.

Anonym sa...

Det kommer ordna sig. Du kommer få jobb snart. Du är så väldigt bra.

Anonym sa...

Äntligen! Har aldrig tagit bort din blogg från rss:en i hopp om exakt det här!

Anonym sa...

Fick ett sms igår av min syrra att du var tillbaka och Jihooo!! jag visste väl att det var värt att ha kvar dig på blogglistan!