onsdag 4 februari 2009

Jag vänder andra kinden till



Jag håller på att utveckla acne på min högra kind. Varje kväll när man lägger Korven så måste hon kila in handen mellan min kind och kudden, annars kan hon inte somna. Detta har pågått i ett halvår nu. Det började efter att hon kom hem efter en sejour hos mormor i Sala. Mormor meddelade att hon inte somnar om man inte pussar hennes hand oavbrutet. Mycket riktigt, det krävde femtio stycken innan hon somnade första natten. Härliga primadonna-takter. Pussandet avvecklades, in trädde hand-tricket. Nu är min högra kind grovporig efter en timmas nötandes mot sticky handflata kletig av välling, snorkråka och allehanda gojs varje kväll.

Jag ger det ändå nio av tio, för det är förbannat mysigt. Nåt att minnas när hon drämmer igen dörren i nyllet på mej och skriker "Uuuuut, för fan!" om sisådär tretton år. Jag tänker bli en sån där morsa som kommer in med bullar när hon har killar hemma. På rent jävelskap.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Greetings from Idaho! I'm bored at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I love the info you present here and can't wait
to take a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G .
. Anyhow, awesome site!
Feel free to surf my webpage ... get Rid Of acne Natura

Anonym sa...

Hey very nice blog!
Feel free to surf my website :: bostäder i Alanya

Anonym sa...

Hello, Neat post. There's a problem along with your site in internet explorer, may check this? IE nonetheless is the market leader and a large component to folks will omit your excellent writing due to this problem.
Feel free to surf my blog ... http://propertyinturkeyforsale.net/property-bodrum/

Anonym sa...

I think this is one of the such a lot significant info
for me. And i'm glad reading your article. However should observation on some common issues, The site taste is ideal, the articles is actually nice : D. Good process, cheers
Also visit my site ; http://boligityrkia.net

Anonym sa...

Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and
say I genuinely enjoy reading through your posts.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
Thanks for your time!
Have a look at my page ; rid of