måndag 15 november 2010

Clear eyes, full hearts, can't lose!

Go team Fireball! Igår VANN vi quizet på Bagpipers! Wihoo. Först var vi skitdåliga, kom inte på nånting. Som vad Shakespeares teater hette t ex. Sen kom jag på, att i Civilization så är ett av the wonders of the world The Globe Theatre. Vem sa att dataspel är fördummande? *inte jag*  Men att båten i "Hajen" hette Orca, det visste man ju inte till exempel. Orka. Blev sjukt stolt över min blandade musiksmak då jag utan problem satte Marcy Playgrounds "Sex and candy". Vi vann free food och biobiljetter. Himla bra.

Mmmm, grillad artichoke och coleslaw och ribs.

Jag valde nachos med smält ost. Och just ja, friterade potatisklyftor med chili-bea.

Så här ser det ut när jag skriver.

Ett glatt litet gäng. En av fyra var sjukt bakis. OBS. Inte jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

No regrets! Texas forever!

/A-M