torsdag 18 november 2010

Epic pepp

I kväll har jag ett mycket fint schema planerat. Om man kan kalla två grejer för ett schema. Först lite möte och grejs vid Hötorget, det räknas inte in i det fantastiska schemat, men sen! Ska jag äta på det här stället. Ligger på rätt så horribla Drottninggatan, men det är alltså en buffé, och jag är ju av sorten "you had me at buffé", men alltså... det är dumplingbuffé! 15 sorter ba! Plus lite random sushi och annat gojs. Dör på det. Kommer äta ihjäl mej. Det ska bli kul.

Efter (om det blir nåt efter) så är det releasefest på Tranan för Stefans och Pelles seriebok "Stockholmsnatt". Det ska bli så himla kul. *57 of your friends are attendening* Brukar vara en bra indikator. Köp förresten! Jag har första albumet, "This is Stockholm" och det är hilarious.

6 kommentarer:

John sa...

Jag minns inte vad som utlöste allt men plötsligt small det. En av mina vänner blev slagen av en vakt med en batong så jag flög in. En kraftig spark i vaktens mage fällde honom. Några sekunder senare satt jag i baksätet på en polisbil igen.. ...fuck nu var jag myndig!

Schmarro sa...

Asså John. Lägg ner?

Helena sa...

Hur var buffén? Låter ju magiskt!

Popmorsan sa...

VI ÅT DEN INTE. gick bara in och kollade, jag dog av älsk men mitt sällskap ba "nää, för mätt för buffé". vadå för mätt! you make ROOM för buffé. finns alltid plats för buffé. men vi ska gå inom kort. meddelar då!

Helena sa...

Mycket bra. Tack.

Ulrika sa...

Ska prova buffén ikväll :-D