måndag 6 december 2010

Och vi säger hej och välkommen åter till...

...krönikeångesten! Kul! Hej hej. Härligt att du tittade förbi. Och jag koketterar inte angående detta. Jag tycker verkligen att det är så himla knepigt att få ur sej just krönikor. Jag tror inte det går att förstå om man inte skrivit sådana själv. Så här tänker jag: med just krönikor förväntas man sägas så himla viktiga saker. Här har en person fått ett space i en tidning, och då tänker jag mej att läsaren tänker att den skribenten ska utnyttja den platsen till att säga något PROFOUND, nåt unikt, nånting som KÄNNS. Vet ni hur himla svårt det är när det enda man har i huvudet är saker som "gud jag måste ha kaffe", "vad ska jag köpa i julklapp", "undrar hur det ska gå för han utan hand i Walking dead", "hmm, jag borde klippa naglarna", "städa toaletten", "varför ringer han inte". Inte så mycket världsomvälvande skit i min skalle direkt. Aja. Jag lär väl sätta igång. *kan man skriva en till om... julen?* *dör på att min förra handlade om julen*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Precis, var det han utan hand som tog med sig alla zombies i bilen han stal och släppte ut dom i skogen..?

En annan Emelie sa...

Jaa, han elakingen som sågade av sig näven, vart tog han vägen? Har hans bror kvar handen? En annan sak angående zombies, varför äter de inte varandra?

emil a sa...

Precis, två krönikor där. Ta den med handen först, sen den med zombie-dieten.