tisdag 21 december 2010

Recap - februari

Hanna var sjuk i en hel vecka.

Jag spelade på Vassa eggen och Lollo gjorde peace-tecken, vilket skapade kommentarskaos här på bloggy.

På Vassa var också Lina och Björn - och det var precis så kul som det ser ut!

Jag och Hanna bakade. SUPERGOA.

Och jag jobbade på Klick då! Med Micke bl a. Åh, dom saknar jag.

Hanna fyllde tre! Hon fick frulle på sängen.

Sen massa massa tårta och stort kalas med supermånga deltagare.

Min farmor till exempel! Världens bästa bara.

Och vi hatade vinterjäveln även i februari. Haha, jag ÄLSKAR den här bilden.

Sen började skiten smälta och inte blev det roligare för det.

Så hila fin unge. *min!*

Nöjesguiden hade sin årliga stockholmsfest och delade ut pris. Här är fina Maggan!

Jag tror Diana var nominerad? Minns ej. Allafall: Diana Orving och Carl Fredrik Jannerfeldt.

Och så spelade jag Kåken! Thompan och Åkesson repade Hornstull.

Inga kommentarer: