tisdag 21 december 2010

Recap - juni

Jag och Hanna matchade.

Och Lina spelade på Spymlan, det blev rätt mycket häng där i sommar.

Jag och Lollo var på Kåken. Blev rätt mycket häng där med i somras.

Hanna och jag spenderade nästan alla lediga dagar tillsammans i Bleckan. Även om JAG tröttnade rätt fort.

Min brolla tog studenten! Här är min syrra Agnes.

Jag fick stora äran att gästspela på balladklubben Natten som arrangeras av Göran och Jens. Love them.

Det är stört omöjligt att inte allsångsskråla där.

Jag blev även med kritvit page!

Och började gå ut UTAN SMINK! Här med Adam Olenius och Ruby Broman.

Lite mysfest hemma hos Erika. Här tänkte vi att det skulle bli nån sorts Chapel Hill-pressbild... ej så bra.

Spelade Kåki med Ante Stenberg - dundersuccé!

Superkul var det!

Tyckte Freja med!

Och jag fick lylligt nog äta middag på Spymlan med tre av mina favoritpersoner, Martin Ström, Ruby Broman och Henrik Burman. Det här är Martin.

Fortsatte på mitt bleka osmink. Poserar desto mer, för att finta bort det liksom.

Hängde med Lollo på Trädgården en hel söndagseftermiddag och pratade om killar och livet och så där.

Firade midsommar hemma hos Lisa Henriettes föräldrar. Världens lugnaste midsommar, precis vad jag behövde.

Somrigt va.

Jag håller egentligen på att gå i tusen bitar hela juni, det syns inte på bilderna. Men jag mådde skit.

2 kommentarer:

itsallvintage sa...

men du, I love den här bloggen! varför har jag inte hittat in innan??? äsch, nu är jag här iallafall :) /Annika

Popmorsan sa...

Haha, men du, jag säger väl välkommen då!