tisdag 21 december 2010

Recap - juli

Lollo spelade hiphopens musik på Strand, det var kul!

Innan vi sprang till Lollo på Strand så hade vi sangriafest på Antes balkong, en av de finaste kvällarna.

Det var en sån där perfekt sommarkväll.

Och Lina var på omslaget till Affärsmagasinet, helt vanligt!

Jag visste inte så mycket vare sej upp eller ner under juli månad. Men jag blev väl omhändertagen av mjuka varma vänner.

Vi hamnade allt som oftast på Kåken. Här är fina Lisa Milberg och Ruby Broman.

Hatar bad, men vad gör man inte, Hanna älskar det. Vi badade med Pelle och Pauline bl a. Här gör Pelle en rolig min.

Bad betyder glass om ni frågar Hanna.

Just ja - var på Peace and love! Förtvivlat kul. Mitt i all skit liksom.

Spelade på Trädgården med Emilia (och Lina).

När jag berättade för mina tjejer att jag och Kalle gjort slut så ställde de till med champagnekväll i parken.

Umm, det här är nog från Peace and love. Snapsar lite ba.

Parkmys.

Kalle och Hanna. Hjärtat brast hela tiden.

Men det var kul också. Spännande. Ett nytt liv. Här är vi på Kent på Långholmen.

Hanna hjälpte till att måla om i Frida och Niklas nya lägga.

KRÄFTSKIVA! Jag hade på mej en så himla ful Wivienne Westwood-tröja. Svindyr, skitful. Ej vid mina sinnen those days.

Och så spelade jag och Pelle på Scandic Malmen också, weird kväll. Men kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om du har ngn kommentar till din kompis quetzala och hennes blogginlägg ang det här med prata om det och våldtäkten på cissi wallin?
Vore spännande att höra vad du tycker!

Anonym sa...

ååå fortsätt med bildinlägg. hoppas du och hanna får en jättemysig jul. kram!

Anonym sa...

Hon måste väl växa upp och mogna någon gång hon med (Q), det tar bara sjukt mycket längre tid för vissa. Visst måste hon det? (Säg ja, snälla! Du har ju gjort det.) Sen hoppas vi att hon inte hinner ställa till allt för mycket skada innan. *för sent antagligen*

Det är bra när någon vågar gå emot den gängse normen lite, men att dundra fram som en elefant och sen skylla på sitt dåliga självförtroende är förödande för världen.