tisdag 21 december 2010

Recap - januari

Det firades nyår - som vanligt hade jag inte särskilt kul. Hatar nyår. Men alltid fint vara med Babbo.

Vi var först hos Carro. Sen på Södra teatern där Novell hade fest - och Frej stod på scen. Frej är så snygg, tycker jag.

Apropå snygg, så här snygg var jag den andra januari. Fick magsjuka. *bjussar på den här*

Det var okristligt kallt i januari. Foto: Stefan Thungren.

Vi gick på Grammisen. Där var också Jonna Bergh och Sara Haag! Alfa-tjejer.

En av mina favoritkillar - Mats Strandberg - bjöd in till fest. Tuppen ja! Sa jag.

Vi försökte åka pulka. Hanna insåg, att hon likt mammi, liksom... hatar snön. En åsikt hon ändrat nu btw.

Okej, ignorera det skabbiga sminket jag sovit i - kolla ögonbrynshåret! Det är alltså två cm. Galet.

Vi hade familjemys med andra familjer.

Vi blev bjudna hem till Qne, en av världens bästa personer. Hanna fick hjälpa till med marängswissen.

Kakan, Babsan och Kalle var också där.

Jag och Hanna gjorde en sjukt smarrig pastasallad. Den har vi gjort kanske tjugo gånger till efter den här.

Jag spelade Gubbi på Spy bar! Superkul. Pelle gillade också.

Där var de här urhärliga personerna: Ante Stenberg och Emilia Cederberg!

Och magiska Elsa.

Och en Johan och en Anders - kände bloggen behövde lite popstjärneglans.

Drog ut en stor jävla tand! Blodfest!

Inga kommentarer: