lördag 11 december 2010

There's something in the way you move, little darlin'

Ååh, i kväll blir det hemmamys. Gud, jag har börjat använda ordet mys som att det liksom är helt vanligt, från att ha använt det med liksom ironiska förtecken förut. Nu ba: helt vanlig vokabulär. Men fan, i kväll ska bli MYS, så är det bara. Vi ska göra dumplings eller gyoza, oklart vilket. Skrutta i köket med lite rödtjut i handen, pilla och hacka och greja. Jag är så himla kass i köket, men han är bra. Supermys (där kom det igen! helt utan att jag tänkte på det!). Se en film, eller kanske mer Sons of anarchy. Längtar tills vi kan se säsong tre, har hört den ska vara lika bra som tvåan, wihoo.

Just ja, såg sista Walking dead i morse. Alltså, så kackigt! Det kunde ju ha blivit så bra, i stället är det bara en stor axelryckning. Too bad.

Så här gör man tydligen gyoza:

9 kommentarer:

Hanna sa...

"Han"? Oh la la. Hoppas ni fick det mysigt ;)

Anonym sa...

Berätta mer om killen!!!!!! :-)
/Emma

Anonym sa...

Mysigt! :)

s. sa...

Blev det gott? Såg ju ganska lätt ut, men det gör det väl oftast på tv antar jag...

Popmorsan sa...

Det blev superdupergott. Ånga var lätt, däremot de vi försökte steka blev så där, fastnade i pannan osv. Givetvis var stekningen MIN idé! *värdo i köket*

Och ja, haha. Oh la la. Vi tar det nån annan gång!

s. sa...

Grymt! Men det är ju stekningen som liksom höjer dem till skyarna tycker jag. Ska testa, tack för tips!

Anonym sa...

word på Walking dead också!

Max sa...

http://www.youtube.com/watch?v=nuZM6POgHuY

kolla noga.

Popmorsan sa...

hahaha ÅÅÅÅH indie-max! gullig!