torsdag 23 december 2010

Tio stycken fingrar min älsklingsdrog

Har jag sagt att jag är tillsammans med någon nu? Umm. Det är jag i alla fall. Och det är läskigt att prata om. Och han är inte ett dugg intresserad av att vara med här, men jag kan säga att han är jättefin, superrolig och hemskt smart *daaaah, så klart*. Och jag är jätterädd om den här känslan jag har. Vill vira in den i bomull. Fan, vill vira in mej själv i bomull.

Det jag ville säga alla fall, var att han fick sån himla fin julklapp av mej i dag. Hade så klart superproblem med vad jag skulle köpa, men så bara hängde den där. En tröja som det stod Han på. Och han gillade den! Lättnaden som sköljde över mej då var av bibliska mått. Fiiiiiiin va?

Haha. Fan. Jag hade liksom tänkt att när jag väl SKREV att jag gillar någon igen så skulle jag göra det lite mer dramatiskt, lite vackrare, lite mer sockrat. I stället ba: kolla vad jag köpte till min nya kille, jo, jag har en sån, hej hej. Aja. Nu blev det så. Kram på er gullisar.

PS. Mannen på bilden är inte densamma som i historien.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuuud grattis!!!!Hoppas att han gör dig glad, du är värd allt gott. Och kan du inte berätta liiiite mer för oss nyfikna som ändå följer dig varje dag? God jul!

Anonym sa...

good for you! inte en dag för tidigt.

Ännä sa...

good for you! plus himla snygg tröja.

Johan sa...

Rolig tröja, ser suddig ut!

Har ditt ex träffat någon?

Anonym sa...

Åh vad härligt!

Anonym sa...

Jäkligt kul att höra. Förresten, det var jag som skrev att jag "snott" ge-ungen-en-julgranskula-varje-år-grejen. Den fina grisen levde i ca 20 min. Sen dog den efter fall från hög höjd :-) Blir väldigt sällan som man tänkt sig.
Men ingen skulle få döda den fina grejen.
Vi drog till Åhléns och köpte en ful pudel istället för fina grisen.
Så kan det gå! Men fan va vi försöker.

sofia h sa...

gotta love love <3


lol@ "ps mannen på bilden..."
god fortsättning fina du

Anonym sa...

BERETTA HUR DU BLEV KÄR!! älskar när du skriver. snälla.

Anonym sa...

Åh vilken fin julklapp! Vad fick du av honom?