onsdag 22 december 2010

Recap - september

Kalle flyttade på riktigt - han gjorde kaos med lägenheten kan man säga.

Sen kom min underbara mammi och hjälpte mej att städa ut all gammal skit. På alla tänkbara sätt. Nu var det bara jag här. Jag och Hanna.

Fina fina Hanna.

Det var en förvirrad tid. Men Hanna, mina nära och Kalle (faktiskt) fick allt att kännas lite lite bättre.

Och jag började skriva krönikor i Sthlm City. Så himla läskigt men jag har fått så sjukt fina kommentarer. Så jag fortsätter nog ett tag till.

Man gick och röstade. På kvällen blev det pizza med Ante och Ruby på Tevere på Nytorget.

Jag hade hemmafest! Ville ha ny energi i den ekande lägenheten. Det var en toppenkväll.

Sebbi Suarez och Maina Arwas kom till exempel. Bara en sån sak liksom.

Sen gick vi till Trädgården, för det ligger ju bara hundra meter från min lägga. Här är jag och Malena Rydell, min redaktör på City.

Jag och Pelle spelade på Vassa igen. Vi är tokiga i Vassa. Och varann.

Jag såg Masquer på Riche. DOM ÄR SÅ BRA HÖRRNI.

Och så jobbade jag lite här med Melodifestivalen. Ett par veckor bara. Det var kul.

Jag insåg att ett blonderat hår kräver underhållning. Så jag återbesökte Kristina och Ida på Noir.

Gick på dejt med en skitsnygg kille på Grand Hotel. Helt vanligt.

Jag och Hanna umgicks mycket med Jonna och Glenn. Här har jag och Hanna precis bjuppat på ugnspannkaka.

Jag och Pelle spelade på Le Rouge, Nöjesguiden reppades i form av Maggan och Parisa.

Myskväll hemma med Ruby och Limpan Thomsgård.

Och så fick jag äntligen träffa John! Supercute liten varelse.

Inga kommentarer: