tisdag 21 december 2010

Recap - april

Min kille blev helt vanlig staty i ett par veckor, mitt på Medis!

Jag hade fortfarande långt hår som var rött. Här är jag och Lina i Björns trädgård.

Här sportar jag nån sorts kulturtants-look på en spelning på Vassa. Inte mitt finest moment.

Karin och David gifte sej! Inte ett öga var torrt!

Vi åt i Bleckan rätt ofta, fast det var kallt. Det var ju vår!

Använde mina Balenciaga-knockoffs från Sam Edelman så ofta jag bara kunde.

På Vänner & Bekanta t ex. Här är jag och Oskar Karlin. Han gillar orientering jättemycket.

Det var supermaffigt. V&B är Kalles och Sverrirs klubb.

Jag och Hanna hittade en finfin bil som vi ville sno.

Vi hängde mycket på Nytorget.

Och Hanna blev liksom stor? En egen individ med egna tankar som hon gärna delade med sig av.

En familj.

Vi firade Valborg med Sverrir och kidsen. *hittade ingen eld* *epic fail*

Inga kommentarer: