fredag 5 januari 2007

bonjour simone

det är jobbigt när något man bestämt sej för att avsky visar sej vara rätt fint och catchy. som au revoir simone. det skulle ju bli en klassisk sågning. jag skulle inte behöva anstränga mej, bara googla fram lite synomymer på "aptrist" och "röv". sätter på skivan med ett slött öra. och va fan, det påminner det om lali puna ibland! det är en av de finaste komplimanger någon/några kan få, "scary world theory" är en av mina bästa plattor någonsin. och nyss hörde jag dear nora-vibbar. jamenjaha. gud vad jag hatar när jag har fel.

4 kommentarer:

Schmarro sa...

då ska du förstås lyssna på debuten, jag tror den är bättre. älskar through the backyards.

Lång-Kalle sa...

Varför trode du att du inte skulle gilla au revois simone?
Det är ju skitbra...

popmorsa. sa...

tycker niiiiiiiiiii ja.

jag lyssnade debuten när den kom och dog av likgiltighet.

Schmarro sa...

you're still around and you're a liar.