tisdag 30 januari 2007

so, miss em, tell me what you don't like about yourself.

jag blir argare för var dag som går. jag kommer ju inte upp i sängen. hur kan man bygga en loftsäng till en höggravid? hur kan man bygga en loftsäng UTAN STEGE till en höggravid? den är i retsam strax under pattarna-höjd, så vore jag mitt vanliga fitta jag så skulle det gå alldeles utmärkt men nu nallar jag på vågens nittiostreck så det är ju som en jävla käftsmäll varje gång jag ens sneglar på sänghelvetet. varje natt måste jag på toa kanske sju ggr. jo, det funkar så när man ska föda unge inom en vecka liksom. javisst, och då måste jag mecka mej ner på golvet med en duns som väcker grannar, kille och framför allt mej själv. trettio sekunder senare ska jag upp igen, då måste jag KLÄTTRA på en väggmonterad hylla en meter bort från säng-fan och liksom häva mej upp. så himla ovärdigt! asså jag svär, jag står nedanför sängen och fräser de sista tre gångerna det bär av per natt. jag blir så jävla arg, och man VAKNAR ju också av allt bökeri så man kan ju inte somna om direkt heller. idioti är vad det är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare tjejen!!
Brukar kika in här då och då för att se hur du har det...var ju läääängesen vi sågs.
Asgarva när jag såg framför mig hur du tar dej upp och ner i sängen om natten - been there done that liksom - MEN i en normalhög säng. En av killarna som var med och gjorde programmet är min kompis man - ska skälla lite på han...*hi hi*
Hoppas att det kommer gå bra nu med förlossning och bebis. Hörde av Frugan att du har det lite tufft..korvfingrar och så...
KRAMAR från Malin Eriksson (Norrmén alltså)

Redaktör Slätt sa...

Don´t blame it on the boogie, blame it on snubben som kom med ett erbjudande som lät fab och som kanske inte var det i alla avseenden. Gays and pregnant fettos, they just don´t understand. Solly. Typ. Fast jag skrattar så jag dör, också. En vecka.

Min lösning av latma hade varit madrass på golvet direkt.